Producent i Sieć Dystrybucyjna

Na zlecenie firmy Colway, Kolagen Naturalny wytwarzany jest tylko i wyłącznie w Polsce. Firma Colway nawiązała współpracę z nowoczesnymi Laboratoriami i zainwestowała środki na wnikliwe badania, mające na celu stworzenie produktu unikatowego; kolagenu naturalnego, który nie walczy ze skutkami, jak większość kosmetyków anti-age, lecz uderza w przyczynę starzenia się skóry - niedobór kolagenu.

Finalny produkt: Kolagen Naturalny Nowa Formuła 5-22, a potem 5-23, wreszcie 5-26 stworzyły więc kobiety - chemiczki, zaangażowane w swe dzieło emocjonalnie - dla wszystkich kobiet na świecie... Nie jest to ostatnie słowo ich zespołu badawczego.

COLWAY postawił na sieć konsumencką, ogólnoświatową, mającą początek w Polsce. Nie oznacza to bynajmniej, że kolagen sprzedawany będzie jedynie metodą: od konsumenta - do konsumenta. System jego dystrybucji otwarty jest tak samo dla hurtowni, drogerii i aptek, jak dla osób działających w marketingu bezpośrednim. Z poszanowaniem cenników obowiązujących równo, wszystkich odbiorców, faworyzuje on jednak dystrybutorów tworzących wielopoziomowe struktury sprzedaży. O strategii takiej zadecydowały: wnikliwe badania marketingowe, specyfika produktu oraz życiowe doświadczenia szefów COLWAY, którzy zapragnęli dać polskiej sprzedaży bezpośredniej, mającej dotąd nienajlepszą prasę - pierwszy historycznie towar, nie wymagający "wciskania", gdyż upragniony przez większość dorosłej populacji. Tak też się stało.

Kolagen Naturalny okazał się wielkich hitem, zarówno jako produkt, jak i sposób na własny, bezinwestycyjny a lukratywny biznes. Wydarzyły się rzeczy uważane dotąd za niemożliwe, przynajmniej w dystrybucji towaru metodą wielopoziomowego marketingu sieciowego. Osoby, które zaangażowały się w budowę struktur sprzedaży COLWAY, już w pierwszym miesiącu zarobiły kilka, a w drugim - kilkanaście tysięcy złotych. Rzesza takich menedżerów rośnie, sieć rozwija się arytmetycznie, a stymulują wszystko dwa czynniki: sensacyjny produkt, przebijający bezapelacyjnie wszystko, co dotąd zaistniało kiedykolwiek w MLM, sieciach konsumenckich, sprzedaży bezpośredniej - oraz system marketingowy COLWAY, który (przyznają to nawet najwybitniejsi i najwierniejsi swym organizacjom "sieciowcy" ) - wyznacza zupełnie nowe standardy, nie tylko w polskim, ale i światowym network marketingu! Założyciele COLWAY zebrali wszystkie, nawarstwiające się przez piętnaście już lat opinie krytyczne o strukturach sieciowych działających w naszym kraju i wyciągnęli z nich bardzo daleko idące wnioski, tworząc marketing z ludzką twarzą, przyjazny uczestnikom, wolny od wszelkich dewiacji. Ultraliberalny system, skonstruowany tak, aby cała marża handlowa znalazła się w sieci, aby wreszcie zarobili na wspaniałym polskim produkcie polscy handlowcy i organizatorzy sprzedaży. Aby praca ludzi była zapłacona, osiągnięte pozycje - rzeczywiście nieutracalne, a reguły biznesu - niemożliwe do zmieniania.

COLWAY, to pierwszy w historii networku biznes, w którym system finansowy zawarty jest nie w dodatkowych "planach", aneksach, czy innych nie podpisywanych, a zatem zmienialnych dowolnie zapisach - lecz w umowie o współpracy, sygnowanej w dodatku przez Spółkę Jawną.

COLWAY to pierwsza historycznie sieć, w której cały dochód ze sprzedaży produktów przeznaczony jest do rozdysponowania pomiędzy jej uczestników, gdzie wyznaczniki ceny, poziomy rabatowe i prowizyjne ustalono raz na zawsze, gdzie nie ma możliwości prawnej pozbawienia kogokolwiek osiąganego tzw. pasywnego dochodu.

COLWAY to pierwszy, czysto polski network marketing, w którym nie śnimy snów cudzych, lecz własne, który każdy z uczestników może przenieść do dowolnego miasta i kraju - stając się milionerem. COLWAY to pierwszy polski network, który wychodzi na świat, a nie przyszedł do nas . Stwarza to ogromne możliwości.


Różnice między siecią COLWAY, a innymi organizacjami marketingu wielopoziomowego:
  • jest dostępna tak samo placówkom handlowym, jak i sprzedawcom bezpośrednim, wysyłkowym, internetowym - można sponsorować hurtownie i nawet wielka hurtownia nie ma szans obejścia swojego maleńkiego dostawcy
  • od nikogo nie żąda wyłącznej lojalności
  • wszelkie dochody gwarantuje umową
  • zapewnia prawnie niezmienialność reguł gry
  • twórcy biznesu odpowiadają własnym majątkiem za realizację umów o współpracy
  • ceny produktów są dostosowane do polskich kieszeni
  • rabaty zakupowe sięgają 42%, a prowizje oprócz nich - 28% cen detalicznych
  • osiąganie tych poziomów jest realniejsze niż gdziekolwiek dotąd
  • nie nakłada żadnych przymusów zakupowych
  • nie wymaga dokonania obrotu w żadnym, konkretnym czasie
  • nie ma "starterów", ani opłat za uczestnictwo
  • materiały reklamowe i informacyjne nabywa się bez marży, w kosztach wytworzenia
  • zapewnia menedżerom możliwość odbioru prowizji za każdą złotówkę obrotu ich struktury, poprzez prawo rozdysponowania tego obrotu
  • nie wymaga praktycznie od nikogo dokonywania sprzedaży detalicznej
  • nie ma żadnych "punktów", tytułomanii, cech sekty, ani piramidy
  • zasady są proste i interpretowane na korzyść uczestników sieci
  • wszystko, cokolwiek wymyślali uczestnicy innych networków, aby wyciągnąć pieniądze z systemu, jest tu dozwolone, a nawet zalecane
  • początek nie wymaga inwestycji
  • dla ambitnych istnieją drogi do kariery na skróty
  • jest to sieć już eksplodująca, a jeszcze nowa, co zapewnia zapoczątkowującym rozwój struktur - bajeczne zyski
  • nigdy nie będziemy "poprawiać" systemu - bo nie ma już nic do poprawienia, tak korzystnego dla uczestników networku, nie wdrożono dotąd nigdzie na świecie

Nagłówek